Monday, February 6, 2012

kehidupan baru..seronok kah???

hye..assalamualaikum..firstly aku nak mntx maaf coz lme jugak la x update dan view blog ni..maklom lah orang asrama la kate kan..

bercerite pasal asrama lak..first dapat surat tawaran pny la smgt nak pergi sampai x piker family sume..then,,mse pendaftaran pon okey je..x rase ap2...

tibe dah nak masok dorm lepas salam ngan ibu aku..perhhh!!..aer mate berguni-guni..lepas tu teros orientasi...YA ALLAH!!..mse tu macam 2 rse terbit dalam hati dan fikiran aku..menyesal lah pileh asrama..nak balek..

bayangkan lah..masok teknik..tapi macam masok kem tentere..seksenye hanye ALLAH yang tahu...mmg x tahan gile..cume ap yg aq rse,,penyesalan yg berpanjangan...

habis kiteorg kene ragging..baso bju x ley..telefon x ley...mandi x ley..banyak la tak boleh...tibe mase balek je..semangat cek Jah oi....NAK BALEK,,NAK BALEK je...

aku pon ap lagi cerite la dengan mak aku ap yang jdi..tapi dye kate da kptusan aku..JGN NAK UBAH2..hurmmm,,TAK PE LAH BU..

cume mak aku pesan..kalu nak berjaye mmg kne ssh dulu...ty lme2 okey la...TAK PELAH,,REDHA JE KAN...


*hurm...nak wat cm ne...????

No comments:

Post a Comment