Sunday, March 11, 2012

walaupun marah..kne sabar kan...


Assalamualaikum....

nak marah ke sabar....???

Geram sgt bile ad orang tu punye lah konon pandai nasihat orang cam dye tu baek sgt..Tapi bile kite just cakap dgn dye siket je..Nak melenting...Kalau aku tak piker kau siape..Aku da tumbok dah mke kau..nasihat orang pandai..Tapi bile cakap untok kebaikn dye dah nak tinggi2 suare...cam good2 je..sumpah la sbb tu aku x dgr cakap kau...Hurm...cume igt stu je..Kau jgn jadi cam ketam tu...nk suroh anak dye jalan tegak..tapi dye..ngempo gak..

Aku cume piker hormat je..Yes..mMg aku x layak nasehat kau kan..Sebb aku tau aku sape..aku bknnye baek nak nasehat orang..tapi knp aku ckp cam tu je..kau nak tengking2...Hey...lau x ley terime nasehat org..jgn nak nasehat orang lain..Cermin diri la sayang hoi...

Tak baek kan bukak aib orang...Tapi aku dah geram...this happend sebelum aku balek asrama...Aku rase ad hikmah aku msok asrama...

Tapi tah lah...Aku cume piker sampai bile kau nak sedar yang kau tuh kne betolkan diri kau dlu..baru orang lain..kan???

ahhhhhhhh..Suda lah..buad geram aku je....

k out dlu...See u....

No comments:

Post a Comment